Senaste dagarna

Tiden går så himla fort just nu, Det är redan tisdag. Idag ska bilen styras mot Stockholm då jag och min pojkvän imorgon ska flyga till Gran Canaria. Har inte varit utomlands på flera år. Så ska bli riktigt kul att komma iväg och ha semester innan allvaret börjar. Så blir att packa om fort när jag kommer hem innan jag åker neråt i landet för att jobba.
 
Förra veckan hann jag med att ta examen i skolan, dock ska jag tillbaka i höst för att ta släpkortet som jag misslyckades med tyvärr. Men vad gör det? Då vet jag lite vad som händer i höst efter sommarjobbet.  Gårdagen spenderades i Jönköping för att hitta ridbyxor till sommaren. Fyndade ett par på hööks som tur är. Men behöver ett par vita men troligt svårt att hitta i min storlek. Det är nackdelen med att vara lite kraftigare.  Vet dock att Elfstrand´s egna märke skulle kunna passa och dem finns i vita. Så tänkte beställa när jag kommit hem från semestern.
 
Som ni förstår kommer det bli lite tomt här nu på bloggen några dagar. Jag kommer nämligen inte hem förrens den 30/5 som tidigast.
 
Bjuder på en gammal Falsterbobild.
//Imme
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se