Praktiken slut för denna gång.

Godkväll på er,  sitter här nu och spanar runt på lite bloggar samt redigerar lite foton i photoshop. Skönt med helg om jag får säga det, har gått upp riktigt tidigt hela denna veckan. Som tidigast 03:45 för att hinna i tid till praktiken. Haft en otroligt bra vecka med trevliga roadtrips i lastbilen. Har åkt med statsbilen två dagar och sen fått åka med en annan chaufför en hel del. Så vi har varit i både Kalmar, och borås exempel. När vi var i kalmar så körde vi förbi kalmar slott.
 
Det är en av anledningara till att jag valt att jobba med detta yrket.  Som lastbilschaufför får du se så otroligt mycket. Man träffar nya människor och för mig som ibland kan ha svårt med det där att hitta så kommer det bli en stor utmaning till en början. Under veckan som gått har jag fått nya kontakter som är en fördel att ha i framtiden.
 
Efter praktiken igår blev det lite pizza hos den personen jag åkte med på praktiken och en annan som med kör på samma åkeri. Riktigt trevlig kväll blev det och det blev inte alldels för sent heller som det brukar bli ibland. Idag har jag bara slappat och hängt vid datorn typ. Kände att jag behövde en sån där slappar dag där man ej gör något alls.
 
,På måndag blir det tillbaka till skolan för lite redovisning och även fordonsvård,och koppla trailer och dolly som det kallas. Avslutning för kursen har vi på torsdag och sen blir det lite ledighet innan utomlandsresan.
 
 
//Imme











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se