Det är tomt här...

Jag vet att det ekar och går lång tid mellan inläggen, Jag önskar att jag skulle kunna säga att jag har fullt upp med att leva life. Det har jag ifs med men samtidigt så har det varit mycket snurr hit och dit. Tiden går så himla fort och snart är det dags för examen i skolan. Då är jag klar med lastbilslinjen och är redo att gå ut i arbetslivet.  Jag har även slutat på mitt gamla jobb med så jag är redo för nya utmaningar men först efter sommaren.
 
Jag ska i sommar nämligen vara på ett ställe som jag jobbat på tidigare, tanken med detta var att ta en liten välbehövlig paus. Inte för att jag är trött på att köra lastbil utan mer för att jag kände för att unna mig detta jobb. Vet inte hur mycket jag kommer berätta om det just nu, vi får se.
Det händer verkligen extremt mycket just nu, jag är ute på praktik igen och är på ett företag i Ljungby som kör lite allt möjligt. Blev dock kort vecka då det var röd dag idag samt att jag var ledig igår då vi hade unsättning för min mamma, graven blev välidgt fin och trots att det var sorgligt så hade vi en trevlig förmiddag vid sjön där vi fikade. Alla som ville fick följa med dit. Sjön och platsen vi var på var en av min mors favoritplatser. Vissa dagar är det fortfarande svårt att smälta att hon ej finns kvar i livet. Man får bara ta och andas och tänka tillbaka på alla fina minnen man har tillsammans med henne,hon kommer alltid finnas kvar där.
 
I helgen är det dags för liten roadtrip till Ullared med min pojkvän och  lite kompisar, Riktigt undebart att man fått komma in i deras ''gäng''.  Tanken är att införskaffa lite ridsaker samt shoppa kläder och lite saker till våran utlandsresa. Jag och min kille åker nämligen i väg veckan efter jag slutar skolan till Gran canaria. Sen efter vi kommit hem så blir det direkt att packa om för att jag ska kunna åka och jobba i sommar. Det blir mycket som ska med då jag kommer vara borta ca 2 månader.
 
Dagen idag har bestått av stallet, jag rider just nu min fd medryttarhäst Lucky. Men vi rider mest ut i skogen och mysrider. Riktigt skönt om jag får säga det själv. Dock kommer jag inte hinna rida nästa vecka tror jag inte. Eventuellt att jag kan det veckan efter. Det hopps jag !
Annars är det rätt dött på hästfronten men tanken är att under sommaren kolla lite efter häst.
Bild på min mamma och syster♥
 //Imme- Nu dusch sen chips och film!


Simon Andersson    •  

Har du tävlat nånting? Isåfall i dressyr eller hoppning? :)

Svar: Jag har inte tävlat förutom Pay & jump och pay & ride :)Dock har jag tävlat i Voltige när jag var yngre. Tävling är inget för mig tror jag ej. Blir så himla nervös :)
Sj?
Irmeli Niskasaari

Simon Andersson    •  

Nej, jag har inte tävlat men jag jag kommer göra det i framtiden förhoppningsvis :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se