Äntligen hemma!

God kväll på er, Nu har jag precis packat ur min resväska och förberett lite kläder som ska med till nästa resa. Jag är en sån person som typ packar ur min resväska efte två vecckor typ. Men nu kunde jag ej det då den ska vara tom tills imorgon då jag ska packa till somaren då jag ska vara iväg och jobba i skåne. Riktigt taggad inför denna sommar!
 
Idag började vi dagen med att spendera ca 5 timmar i bil från Stockholm till Värnamo.
Men de var betydligt skönare att åka bil än att flyga dem timmarna som vi gjorde i onsdags. Har haft en undebar resa utomlands tillsammans med pojkvännen. Vi har varit på kanarieöarna och bodde på ett ställe som heter Lago Taurito. Låg ganska för sig själv tyvärr så nästa gång kanske vi väljer något mer lokalt så man har fler valmöjligheter. Detta var första resan utomlands ensam utan föräldrar, vi var på Lanzarote för några år sen och jag tror jag var typ 10 år gammal då. Så det var verkligen dags att ta tag i det.
 
Där vi bodde fanns det ett vattenland som vi spenderade lite timmar i, dock spenderades det mer tid utanör poolen för att sola och bli brun. Men en del bad blev det med. Vi åkte inte iväg på några utflykter utan nöjde oss med att sola och bada för det mesta på vårat hotell. Bästa med resan var väl att vi tog All inclusive så man slapp dem kostnaderna för mat så att säga.
 
Brukar ni resa utomlands? Vart brukar ni då åka?
Bjuder på en bild jag fotade från våran Balkong.
//Imme











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se