Tur kunskaperna finns kvar

Regnet smattrar mot rutan och åskan mullrar, här sitter jag framför min hörna nu igen, Äntligen lite regn. Synd att det inte kunde regna ännu mer nu under den rådande torkan. Förstår svenskarna som njuter av vädret men samtidigt så är denna värmen mer skada än nytta. Tänker framförallt på våra stackars bönder. 
 
Dagen har gått åt till att städa här hemma, samt att handla lite. Ikväll får jag besök av min pojkvän som skall följa med mig och systern till Borås imorgon. Ska bli riktigt trevligt att få träffa honom igen trots att de bara var någon dag sedan han lämnade. Trots att det är jobbigt att längta är det en otroligt skön och härlig känsla. Man får ta vara på dem där känslorna och ögonblicken allt känns bra, för det är aldrig något man kan ta för givet.  Något jag börjat lära mig på senare dagar. Även andra saker som tidigare var givet men i dagsläget tar man vara på det mer och förstår innebörden av det. 
 
Idag blev det även ut med det gamla och in med det nya, Så en ny header samt en liten profilbild fixade jag till idag. Ska man ändå börja om så är det bäst att göra det rejält. Tur att kunskaperna gällande kodning fortfarande sitter!
En gammal bild, En av favoriterna som jag fotograferat.
//Imme


GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen    •  

Sååå vacker bild!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se