Tiden rullar på...

Nu var det några dagar sedan jag va här och och lämnade lite avtryck till världen, Äntligen lördag och helg men inte för min del då jag jobbar. Har jobbat sen i fredags och kommer va ledig för
st på torsdag, Då är det en shoppningtur planerad. Vart det ska ske är inte bestämt ännu. Så har ni något tips droppa de i kommentarerna!
 
Anledningarna är många då jag inte skrivit och det är helt enkelt för att jag inte hunnit eller orkat. Det har varit några turer till Jönköping då min mamma ligger inne på ryhov. Självklart åker man och hälsar på så ofta man kan mellan att man jobbar eller hänger med killen. Förövrigt är jag extremt glad att R finns där för mig då ja saknat det stödet så otroligt länge. Med tanke på allt som händer i mitt liv så känns det skönt med en person som förstår och kan komma med Ideér och trösta mig när det behövs. 
 
Samtidigt så är det inte så att jag har jättemycket att blogga om varje dag heller så detta är helt enkelt en drop in blogg där jag lättar och skriver när jag hinner och orkar.
//Imme
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se