jakten fortsätter

Många pusselbitar faller på plats just nu, det finns många som fortfarande saknas och alltid kommer va borta. Livet är i dagsläget väldigt snällt mot mig. Det har varit ett par tuffa månader nu de senaste. året har inte börjat positivt men ändå inte helt negativt.
 
Vissa vet att jag under en tid haft en häst hemma på foder, dock är han återlämnad sen ett tid tillbaka. Då började jag lite smått leta efter en ny häst att bara vara medryttare på. Hittade en som jag faktiskt var och provade. Ett jättefint sto som var av rasen lipizzaner. Helt klart favoritrasen! Red ut en runda tillsammans med ägaren och en annan tjej som hade haft häst i stallet.
 
Detta sto var en riktigt härlig häst och jätte trevlig. Men när jag red insåg jag att jag tappat alldeles för mycket sen jag slutade rida. Orkar knappt rida samt att min fot vek sig som den alltid gör i början. Det blir ej säkert vare sig för mig eller hästen då. Valde att tacka nej tyvärr då den är alldels för svår för mig i dagsläget. Känns ganska kluvet men inser att jag måste börja med en häst som är mycket lättare och man nästan kan garantera att den inte bockar iväg med mig när jag rider. Med tanke på vad ägaren berättade om den med så kändes det som att om jag red den skulle den troligtvis gå tillbaka istället för att den skulle utvecklas. Så i dagsläget fortsätter min jakt på en häst att rida lite då och då.
 
 
 Två gamla bilder på mig och Caspar
//Imme


Erica    •  

Hoppas du kommer hitta en häst snart att trivas med 😍!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se