Siglavy Capriola Caspar

Någon jag mer saknar förutom min mamma är denna undebara häst, När jag ser tillbaka önskar jag att jag tog mer vara på tiden med honom. Jag hade honom på foder två gånger då han fanns på min öfredetta arbetsplats. Ett stället jag saknar med. Så otroligt undebart att ha bott och jobbat där på sommaren. Sen kan det vara att jag saknar det extra mycket då jag inte alls rider idag men skulle gärna vilja. Nu står det dock en hel del saker ivägen  och det är inte bara att hoppa upp på första bästa häst och försöka.
 
Kollade runt på gamla ridbilder med och saknar verkligen hur duktig jag var då, eller tja jag låg ändå på en viss nivå som jag tappat totalt i dagsläget.
//Irmeli











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se