ADR

Ny vecka och äntligen lite skola, så otroligt skönt att komma igång och ha rutiner igen. Jag är en som såsar runt och inte gör något om jag inte har rutiner om dagarna. Så hela jul och nyår har varit bokstavligen bara chilla och knappt göra något många dagar.
 
Nu dessa dagarna har vi börjat med en kurs som handlar om ADR farligt gods på landsväg. Det innebär att jag får behörighet att köra gods som kanske är gas, andra typer av kemikalier med. Har valt att ta full ADR med och då får man köra explosiva saker. Sen kanske man inte gör det men det är alltid bra att ha koll och kunna. Arbetsgivarna uppskattar nog det.  Dock blir det endast denna veckan som vi är i skolan, sen ska vi på praktik och vara borta i fyra veckor. Jag ska vara i Älmhult och ska då bo hos min pojkvän och känna på hur det känns inför framtiden.
 
Hoppas ni haft en bra måndag, ni kanske fortfarande är lite lediga och inte återgått till verklignheten ännu. Nu ska jag laga lite lunchlådor till veckan.
 
 
 
//Irmeli
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se