Nyligen hemma

Nu sitter jag här och fixar med ite bilder i ps, fick lite inspiration och då får man ta vara på den!
Idag har det mest blivit chill. kom hem från Göteborg igårkväll och käkade lite kinamat med min pojkvän. Sen åkte han hem från mig tidgare idag så vi umgicks hela förmiddagen. 
 
Sen kollade jag på hoppningen som sändes från Falsterbo. Herregud vad spänande det var, Sen blev det lite tråkigheter pga en ryttare. Men men hoppas personen i fråga lärt sig något och att det blir ändrig på detta i framtiden. Dem flesta har nog koll på vad jag snackar om för ryttare och därför kommer jag inte gå in mer på det. Inte värt att lägga alldeles för mycket energi på vissa saker. 
 
Imorgon har jag inte planerat in så mycket, ska dock till optikern och hämta ut mitt recept på linser så jag kan ansöka om ett körkortstillstånd hos trafikverket. Ska äntligen få börja utbilda mig nämligen och då behövs ett körkortstillstånd. Men mer får ni reda på senare.
 
Nu tänkte jag ta och sova lite så man orkar med morgondagen. Nedan bjuder jag på en bild från sista fotografering med Garboso (Min föredetta foderhäst)
//Imme
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se