Minnen♦

Hamnade här i min skrivhörna nu igen, lyssnar på lite musik och trixar med bilder. Fann nyligen en del inspiration till att redigera och kolla igenom bilder jag fotograferat. På onsdag är det en resa planerat till en djurpark med min syster samt min pojkvän, målet är att ta med kameran och lyckas fånga ännu mer minne.
 
Minnen är något jag värdesätter högt, tidigare tog jag extremt mycket kort och skulle föreviga allt.  I dagsläget existerar knappt tanken på att bevara, det känns både bra samt dåligt för min del. En av många anledningar till att det är mindre bra är för att det är otroligt kul att kolla tillbaka vad man gjorde för ex ett år sedan, tar man inga bilder så glömmer man bort alldeles för mycket. Samtidigt så är de positivt då man inte har kameran uppe 24/7 för att man ska ha bild på allt. Det är sannerligen en balansgång där, en gång man får försöka upprätta så det blir lagom mycket. Det är ett av mina framtida mål.
 
Dagen idag har bestått av att åka lite diverse ärenden. Har hämtat ut recept från optikern, handlat, lagat mat och även hämtat min syster. Imorgon ska det städas för jag får besök och sen på onsdag bär det av till Borås som får avsluta denna semstern. Är dock ledig tills på mångad nästa vecka men det blir nog den sista resan jag åker och gör något riktigt kul denna semestern.
Två biler jag fotograferade för ett tag sedan på en hopptävling, en väldigt snygg hund.
//Imme
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se