Björnar

Tanken idag var att spendera den i sängen kollandes på serier som Once upon a time, en otroligt bra serie om jag får säga det. Föredrar man en serie som handlar om sagor men ändå lite mer vuxnare sagor så är den verkligen att rekomendera.  Tyvärr blev det dock inget seriekollande idag. Utan istället styrde jag bilen mot jönköping och spenderade tiden där ett tag med min mamma. Troligtvis blir det en tripp till henne imorgon med. 
 
Igår blev det en lång dag i Borås med massa fotande på alla söta djur. Dem som fastnade mest var björnarna och nedanför här sen så kommer ni förstå varför, favoritdjuret är dock inte björn för min del utan häst. Det var undebart skönt med det dystra och gråa vädret igår. Regnade lite småskurar men inget man inte överlevde och dessutom hade det behövt komma mer regn nu ändå. Vi får hålla tummarna på ytterligare regn så att torkan börjar försvinna. Tror tyvärr att det finns risk för att det istället blir tvärtom. 
 
Imorgon är planen lite ärenden och sen en tur till jönköping på kvällen så man kan hälsa på mamma lite. Sen är det helg och då ska jag ladda upp med att chilla innan jobbet börjar igen på måndag.
 
//imme











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se