Bad igår

Lyssnar just nu på sommarpratet med Marko, intressant historia att lyssna på, samtidigt sm jag lyssnar kollar jag igenom massa billder och försöker hitta något att pilla med ikväll. Idag är en dag motivationen ej räcker till så därför blir det intet bildfixande. Samtidigt som det känns en aning frustrerande att inte få motivation måste jag bara aceptera att jag inte orkar det ikväll. Det är en av många saker som jag måste aceptera, anledningen till att jag inte orkar är för att jag är alldeles för självkritisk idag. Det är jag ofta och därför slutar jag och tappar intresset för saker. Därför handlar det mycket om att jag måste aceptera att dels jag inte orkar och att jag faktistk inte är dålig på vad jag gör. Det är lättare sagt än gjort men som tur är man medveten om det.
 
Denna veckan har varit lite upp och ner, dock vet jag att helgen kommer bli både grym och jag kommer få en chans att ta paus från allt som händer runtomkring mig. Visserligen kan man inte ta en paus från livet men det gäller att man omger sig med personer som fyller det med glädje för då kan man glömma det jobbiga för tillfället. Därför var det så skönt att åka iväg och bada med en Erika en kompis. Man får snacka lite och samtiigt göra något annat som bryter det vardaliga mönstret. Så vi var nere på näsudden igår och badade på kvällen och trots de var lite knott och mygg var det jätte mysigt och uppfriskande.
 
Vet att mina inlägg är både halvdeppiga till och från men samtidigt så känns det så skönt att få saker sagt. Även fast jag pratar med människor i min närhet är detta ett bra ställe att släppa sina tankar på med.
Hoppas ni har en trevlig kväll nu för det ska jag med popcorn och once upon a time! Kanon bra serie om ni missat den.
 
//Imme


Simon G    •  

Väldigt fin bild! :)

Svar: Tacck :)
Irmeli Niskasaari










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se